Image Alt

Termeni si conditii

Site-ul www.euroski.ro este proprietatea Euroski Gold SRL, denumita in continuare Euroski, societate comerciala cu sediul in Cluj-Napoca, înregistrata la Oficiul Registrul Comerțului J12/3448/2004, cod fiscal 16791696.

Euroski si logo Euroski sunt marci inregistrate ale Euroski Gold SRL. Toate drepturile rezervate.

Euroski își rezerva dreptul de a modifica conținutul şi/sau structura site-ului in orice moment si fără nicio informare prealabila a utilizatorului.

Utilizatorii au dreptul de a reproduce si utiliza informațiile conținute pe site numai in interes personal sau numai cu indicarea sursei. Orice utilizare a conținutului site-ului de către terțe persoane in alte scopuri decât cel personal se poate face numai cu acordul scris, expres si prealabil al Euroski.

1. CONSIMTAMANT SI ACORD: Prin utilizarea acestui site web, va exprimați acordul fata de termenii si condițiile de utilizare a portalului euroski.ro. Euroski Gold SRL va autorizează sa explorați acest site numai daca utilizarea este in scop personal, cu condiția sa mențineți toate simbolurile si textele cu privire la copyright si drepturile de proprietate pe care le conțin materialele originale pe orice copie a materialelor. Nu puteți modifica in niciun mod materialele din acest site sau sa le reproduceți, sa le expuneți in public, sa le redistribuiți cu scop comercial. Materialele din acest site sunt proprietatea Euroski Gold SRL sau a furnizorilor autorizați de produse si utilizarea neautorizata a acestora poate viola legea dreptului de autor. Utilizarea acestui site este in totalitate responsabilitatea utilizatorilor. Euroski nu este răspunzător pentru daune directe sau indirecte, de orice natura, ce ar rezulta din sau in legătura cu utilizarea acestui site sau a conținutului sau.

2. PROTECTIA DATELOR. In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, dispuneți de următoarele drepturi: dreptul de informare, dreptul de acces, dreptul de intervenție , dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justiției. Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactați prin intermediul secțiunii „Contact„.

3. INFORMATII COLECTATE. Exista numeroase moduri in care puteți utiliza serviciile noastre: pentru a va informa / înregistra, pentru a caută si a distribui informații, pentru a crea conținut nou sau pentru a comunica cu alte persoane care utilizează portalul. Informațiile pe care le colectam diferă in funcție de modul in care folosiți website-ul (portalul). Este posibil sa utilizați website-ul fără a fi nevoie sa ne furnizați informații personale, dar daca doriți sa folosiți unele din serviciile pe care vi le oferim este posibil sa va fie cerute informații personale. Orice informație furnizata de dumneavoastră va fi considerata si va reprezenta consimțământul dumneavoastră expres ca datele dumneavoastră personale sa fie folosite de administratorul portalului in conformitate cu scopurile prezentate in acest document.
Pe lânga faptul ca prin prezentul document va informam ca prin înregistrarea pe portalul www.euroski.ro se colectează anumite date personale, ca o măsura suplimentara de a ne asigura ca sunteți informați si avem consimțământul dvs., in formularele de înregistrare am introdus câmpuri de validare pe care pe care trebuie sa le bifați DOAR după ce ați citit cu atenție “termenii si conditiile de utilizare a site-ului”, document ce include si “politica de confidentialitate”. Prin continuarea utilizării portalului, atunci când întâlniți astfel de câmpuri (formulare), va exprimați expres consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in sistemul de evidenta informatizat de către administratorul portalului euroski.ro

4. Toate informațiile utilizate pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. SERVICII SCOALA DE SCHI. Vârsta minima de participare este 4 ani pentru schi si 6 ani pentru snowboard, in regim de lecție privata. In cazul lecțiilor colective, acestea se desfășoară pe nivele tehnice de pregătire si vârsta. Lecțiile si cursurile se desfășoară si pentru nivelul tehnic intermediar sau avansat. Pentru o instrucție de calitate si sigura va recomandam sa apelați doar la monitori de schi / snowboard atestați. Cursanții Euroski cu vârste de pana la 14 ani sunt obligați sa poarte casca de schi! Înainte de a te aventura pe pârtie asigura-te ca ai citit codul de conduita pe pârtiile de schi. Toți monitorii Euroski sunt specialiști in schi, snowboard si sporturi de alunecare pe zăpadă si beneficiază de licența de monitor. Monitorii Euroski au dreptul de a suspenda un curs sau lecție in următoarele cazuri: 1. Echipament specific deficitar sau inexistent. 2. Nerespectarea indicațiilor monitorului, fapt care poate duce la periclitarea integrității corporale a cursanților sau a celorlalți schiori. 3. Nerespectarea deliberata a normelor de conduita pe pârtiile de schi. 4. Consumul de băuturi alcoolice. 5. Condiții meteorologice nefavorabile (in acest caz cursul va fi reprogramat).
Lecțiile de schi sau snowboard durează 1 ora (55 minute instrucție efectiva). Asigurați-va ca ajungeți la ora planificata! In cazul întârzierii, timpul rămas nu se raportează. Punctul de întâlnire se afla in fata sediului scolii de schi (dacă nu este specificat altfel). Copiii vor fi aduși de către părinți cu 10 minute înainte de începerea lecției si vor fi preluați de aceștia la finalul ei. In caz de neprezentare, serviciile plătite nu pot fi rambursate. Tariful indicat nu conține asigurări in caz de accidente. Tarifele nu includ costul biletelor de transport pe cablu. Achiziția unui serviciu Euroski implica acceptarea contractului de prestari servicii.

6. SERVICII FORMARE PROFESIONALA. Programul de formare se adresează persoanelor care îndeplinesc condițiile de acces la curs (studii medii – bacalaureat) si care si-au dobândit competente specifice schiului alpin, in cadrul activităților formale sau non formale. Participarea la cursul de formare profesionala (inițiere) este condiționata de îndeplinirea condițiilor legale de acces, conform standardului ocupațional. Înscrierea se face prin transmiterea formularului de înscriere / validarea prin plata a taxei de școlarizare.
Euroski Gold SRL, in calitate de furnizor de formare profesionala, denumit in continuare furnizor, este posesor al autorizației de furnizor de formare profesionala pentru ocupatia Monitor de schi, snowboard si sporturi de alunecare pe zăpadă, seria CJ nr. 002036, înmatriculat in Registrul National al furnizorilor de formare profesionala a adulților cu nr. 12/1240/20.12.2016.
Furnizorul de formare profesionala Euroski se obliga:
a) sa presteze serviciile de formare profesionala, cu respectarea normelor legale si a metodologiilor in materie, punând accent pe calitatea formarii profesionale;
b) sa asigure resursele umane, materiale, tehnice sau altele asemenea, necesare desfășurării activității de formare profesionala;
c) sa asigure finalizarea procesului de formare profesionala si susținerea examenelor de absolvire la terminarea stagiilor de pregătire teoretica si practica;
d) sa asigure instructajul privind protecția muncii;
e) sa nu impună beneficiarului sa participe la alte activități decât cele prevăzute in programul de formare profesionala.
f) sa asigure confidențialitatea si securitatea datelor cu caracter personal.

COMANDA PE EUROSKI.RO

Produsele pot fi comandate doar prin intermediul magazinului on-line euroski.ro, efectuând pentru comandă următorii pași:
  • cumpărătorul poate lansa comanda indiferent daca își face un cont sau nu
  • cumpărătorul își alege produsul cu caracteristicile dorite (model, culoare, mărime, număr bucăți) și îl adaugă în coșul de cumpărături
  • prin selectarea opțiunii “vezi coș” cumpărătorul va putea să vizualizeze, înainte de efectuarea comenzii propriu-zise, conținutul coșului și valoarea totală a comenzii
  • tot în această secțiune a magazinului, cumpărătorul va putea să selecteze una din cele două metode de livrare a produselor comandate: Ridicare de la sediu sau Livrare prin curier – costul pentru acest serviciu va fi afișat pentru fiecare comanda in parte)
  • prin selectarea opțiunii “Finalizarea comenzii”, cumpărătorul va completa un formular cu următoarele informații, indiferent de metoda de livrare selectată, necesare pentru facturarea comenzii:
  1. numele și prenumele cumpărătorului
  2. nota comanda (daca este cazul)
  3. e-mail și contact telefonic al cumpărătorului
  4. adresa de livrare
  5. metoda de livrare
  6. metoda de plată
  7. confirmarea comenzii
  8. pentru confirmarea finală, cumpărătorul trebuie să revizuiască încă o dată detaliile comenzii și metoda de livrare și să selecteze opțiunea “plasare comandă”;
  9. selectarea plații cu cardul va redirecționa pagina către platforma mobilpay.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei cumpărătorului, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță şi simplitate în achiziția produselor şi serviciilor prin Internet. Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii. euroski.ro nu solicită şi nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul cumpărătorului.
  10. după completarea pașilor necesari efectuării plății în cadrul platformei mobilpay.ro, cumpărătorul va fi notificat printr-un email la adresa furnizată anterior, că înregistrarea comenzii sale s-a efectuat cu succes.
  11. în acest moment personalul euroski.ro va pregăti comanda pentru livrare; după completarea acestui proces, în funcție de modalitatea de livrare selectată anterior de cumpărător.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe euroski.ro (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Toate comenzile primite in magazin sunt considerate a fi ferme. Produsele comandate, aflate pe stoc, se pot storna după efectuarea comenzii de către cumpărător, doar dacă nu au fost deja expediate, iar cumpărătorul notifică euroski.ro de opțiunea de renunțare la comandă, cel mai târziu până la momentul expedierii lor, prin email sau telefonic.
Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă acordul său cu conținutul integral al condițiilor comerciale în vigoare pentru euroski.ro la momentul plasării comenzii. Simultan acceptă preturile care sunt valabile la momentul trimiterii comenzii şi termenul de livrare, în funcție de opțiunea de livrare aleasă.
Cheltuielile cumpărătorului apărute în cursul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță, în legătură cu încheierea contractului de vânzare-cumpărare (cheltuieli pentru conectare la internet, cheltuieli pentru apeluri telefonice) sunt suportate de către cumpărător.
Toate tarifele aferente Bunurilor și/ sau Serviciilor prezentate pe euroski.ro sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

FACTURARE – PLATĂ

Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului euroski.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
Modalități de plată 
Plata se poate face online, prin card bancar sau prin transfer bancar.
Daca ați ales metoda de plată “Plata cu cardul prin MobilPay” este necesar sa completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
– Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Politica de livrare (modalități si termen de livrare)

Cumpărătorul are la dispoziție 2 metode de livrare a produselor comandate:
1. Ridicare de la sediu, ce presupune ridicarea gratuită a comenzii de către cumpărător de la punctul de lucru al societăţii Euroski Gold SRL din Vatra Dornei, Str. Parcului FN – Baza Pârtiei Veverița, Vatra Dornei, jud. Suceava
sau 
2. Livrare prin curier, ce presupune livrarea comenzii la o adresă desemnată ulterior de cumpărător; costul pentru acest serviciu va fi afișat pentru fiecare comandă în parte;
Pentru livrarea prin curier:
• În majoritatea cazurilor, produsele se vor livra în termen de 3-5 zile lucrătoare de la ridicarea de către curier (nu de la ora comenzii) la adresa pe care ați menționat-o în comanda de cumpărător
• Livrarea este asigurată de către compania de transport “Fan Courier”
• Livrarea prin curier presupune o taxă, comunicată în momentul plasării comenzii. Comenzile in valoare de minim 300 ron beneficiază de livrare GRATUITA.
• Cumpărătorul este obligat să controleze ambalajul și să preia produsul de la curier doar dacă nu este deteriorat ambalajul. În caz contrar, este necesară întocmirea unui proces-verbal cu persoana care asigură curieratul, în legătură cu deteriorarea ambalajului sau respingerea produsului.

Politica de retur (modalități si termen de retur)

In conformitate cu OUG 34/2014, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, si anume taxa de transport. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (consumatorului), folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
In aceasta situație, Cumpărătorul se obliga sa notifice SC Euroski Gold SRL, privind intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax / formular de retur etc). următoarele informații:
•    Datele de identificare: nume, prenume, adresa de livrare si număr de telefon;
•    Numărul comenzii;
•    Produsele care se vor returna;
•    Motivul returului (opțional)
•    Modalitatea de stornare (fie se pot înlocui produsele returnate cu alte produse de o valoarea cel puțin egala, fie se pot restitui banii in contul clientului prin virament bancar – atenție, contul bancar trebuie sa fie pe numele clientului care a efectuat comanda).

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, in caz contrar SC Euroski Gold SRL poate refuza coletul. In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Cumparatorului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu SC Euroski Gold SRL). 
SC Euroski Gold SRL își rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, ciorapi si produse consumabile. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
SC Euroski Gold SRL recomanda Clientului sa păstreze cutia/ambalajul produsului pe perioada celor 14 zile calendaristice in care se poate exercita dreptul de retur al produsului. 
Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achiziției:
•    Produsul trebuie sa fie in stare noua, fără uzura, zgârieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
•    Produsul trebuie returnat in cutia originala, împreuna cu toate accesoriile primite.
•    Toate acestea trebuie împachetate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage reducerea valorii returnate in urma returului
•    Produsele achiziționate sub forma de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau împreuna cu produsul cadou.
Nerespectarea acestor condiții poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur.

ANULARE COMANDĂ/ RETRAGERE DIN CONTRACT

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma anunțării prealabile a Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
• neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
• invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de euroski.ro, în cazul plății online;
• datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe euroski.ro sunt incomplete și/sau incorecte;
• produsul nu se mai fabrică sau nu se mai livrează
• prețul produsului a crescut substanțial
În cazul în care se produce o astfel de situație, personalul euroski.ro va contacta imediat cumpărătorul, telefonic sau prin e-mail, pentru a îi comunica acestuia procedura de urmat (anularea unei părți a comenzii, înlocuirea produsului comandat cu altul, anularea întregii comenzi, etc.).
În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea contacta euroski.ro in secțiunea Contact.
La primirea formularului, vânzătorul va reveni cu un răspuns în maxim 5 zile lucrătoare.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original sau similar, astfel încât să fie protejat în timpul transportului. De asemenea, el trebuie să fie însoțit de accesoriile sau cadourile cu care a fost livrat.
Cumpărătorul trebuie să trimită produsul ca şi colet standard fără ramburs, la adresa specificată prin email de vânzător, prin orice modalitate de curierat aleasă de cumpărător. Trimiterile cu ramburs nu vor fi preluate.
În cazul neîndeplinirii de către Cumpărător a uneia din condițiile specificate mai sus, returul nu va putea fi accept de către Cumpărător, iar produsul va fi trimis înapoi, cumpărătorul neavând în această situație obligația de a returna Cumpărătorului prețul produsului.
Banii pentru prețul integral al produsului vor fi virați de către Vânzător în contul Cumpărătorului cel târziu în termen de 10 zile lucrătoare după obținerea fizică a produsului.
Înlocuirea produsului
În cazul recunoașterii reclamației de către Vânzător, produsul reparat sau înlocuit va fi trimis gratuit la adresa Cumpărătorului.
În cazul produsului care se dovedește a fi neconform, cu defecte de fabricație, costul returului și al transportului noului produs va fi suportat de Euroski Gold SRL. În cazul în care produsul este returnat din alte motive, costul returului va fi suportat de către cumpărător.
Garanții
Toate Bunurile comercializate de către Euroski Gold SRL beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Pentru o corecta comunicarea certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
Termenul de garanţie intră în vigoare la data preluării produsului. În cazul apariției unor defecte la produsele care beneficiază de garanție, cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul prin email.
Termenul de garanție minim stabilit prin lege este de 24 de luni. În cazul în care se acordă pentru un produs un termen de garanție diferit, acesta este marcat pe bonul de livrare sau factura, eventual şi în certificatul de garanție.
Garanția nu acoperă pagubele cauzate:
• printr-o utilizare necalificată a produselor
• prin deteriorare mecanică sau uzură normală
• de catastrofe naturale (apă, foc, fulger)
• de alte influențe externe
Garanția nu acoperă nici uzura normală a obiectului (sau a unei părţi a acestuia) cauzate de utilizare. Durata de utilizare mai scurtă a produsului nu se poate considera drept defect şi nu se poate reclama.

NOTIFICARI

Pentru orice tip de informații legate de portalul euroski.ro va rugam sa ne contactați utilizând secțiunea Contact, sau la adresa de email: contact[at]euroski.ro. Vezi si Politica de Confidenţialitate.

Ai nevoie de ajutor?

Intra in legatura cu noi!




Sau suna la: